NIEUW: leden laten inloggen in een eigen omgeving

Verhoog de automatisering en bied jouw leden meer met onze nieuwe ledenapplicatie. Inloggen zonder wachtwoord, bekijk activiteiten en personaliseer gegevens.

Leuk nieuws! Vorige week hebben we onze ledenapplicatie gelanceerd. Met deze ledenapplicatie kun je nog meer automatiseren, maar vooral jouw leden nog meer mogelijkheden geven. We leggen je graag uit hoe het werkt en waar je meer informatie kunt vinden.

Inloggen
Leden kunnen gemakkelijk inloggen, zonder wachtwoord en gebruikersnaam. Je hebt hiervoor alleen je gekoppelde Sportlink e-mailadres nodig. Na het ontvangen van een ‘magische link’ kun je direct toegang krijgen tot de applicatie. De volledige instructie is hier te lezen.

Bekijk van activiteiten
Ieder lid kan al zijn geplande en eerdere activiteiten bekijken. De informatie die je te zien krijgt, verschilt per dienst of wedstrijd. Zo kun je ook alle diensten zien waarvoor jouw team is aangewezen. Meer informatie over het bekijken van activiteiten kun je hier vinden.

Bekijken van eigen lidgegevens
In de ledenapplicatie kunnen leden hun eigen gegevens inzien en enkele gegevens aanpassen, zoals het privacyniveau. Zo kun je er als vereniging voor zorgen dat informatie en gegevens up-to-date zijn en meer controle teruggeven aan jouw leden. Lees hier hoe je als lid deze informatie kunt inzien en aanpassen.

Ruilen tussen diensten
Binnenkort is het ook mogelijk om te ruilen tussen diensten, dit kan door middel van een ruil-link. De applicatie genereert een unieke link, die je kunt doorsturen aan degene die jouw dienst gaat overnemen. Na het openen van deze link krijgt de ontvanger een bevestiging te zien, waarin hij of zij de ruil kan accepteren of afwijzen. Meer informatie hoe dit in z’n werk gaat, lees je hier.

Dit is nog maar een korte introductie van onze ledenapplicatie. We voegen in de komende periode meer functionaliteiten toe. Neem daarom een kijkje op onze roadmap. Heb je zelf een goed idee? Stuur hem direct aan ons door via de wensenlijst.

Ben je nog geen gebruiker van Sportclub Vrijwilligers Management, maar vind je dit wel interessant? Plan dan een demo met ons in!