Roadmap

Ontdek onze roadmap en blijf op de hoogte van onze toekomstplannen en ontwikkelingen voor de software.

Nieuwsbrief

Verstuur gemakkelijk een nieuwsbericht naar jouw leden. Je kunt een e-mail inplannen naar alle leden in het ledenbestand.

Pushmelding

Via de ledenapplicatie willen we pushmeldingen sturen naar telefoon (die deze meldingen hebben geaccepteerd). Meldingen worden verzonden voor aanwijzingen en herinneringen van aangewezen of ingeschreven verenigingsdiensten.

Commissies

Aanmaken en beheren van commissies allemaal binnen Sportclub Vrijwilligers Management in plaats van Sportlink.

• Meer rollen binnen een commissie
  • Aangeven hoeveel tijd het kost om in deze commissie te werken
Smart Assign

Smart Assign krijgt een visuele update en de mogelijkheid om ook ouders / verzorgers aan te wijzen en de sortering van de leden aan te passen.

Mei 2024

Agenda

Aanmaken van verenigingsagenda en plannen van evenementen. Zo kunnen al jouw leden zien wat er te doen is in het clubhuis op een bepaalde datum.

Koppelen van persoonlijke agenda

Leden kunnen in de ledenapplicatie hun persoonlijke agenda koppelen aan activiteiten. Zo krijg je alle toekomstige verenigingsdiensten en activiteiten direct in je eigen agenda.

Automatisering vervoer

Vervoer zal als eerste verenigingdienst de mogelijkheid krijgen om volledig geautomatiseerd te worden. Dit alles met één druk op de knop.

Automatisch berekenen van reistijden

De applicatie zal zelf de reistijden vanaf jouw vereniging naar de verschillende accommodaties berekenen.

E-mails

In de nieuwe versie van e-mails krijgt de interface een update en zijn de volgende functies toegevoegd:

• Meer mogelijkheden in de editor, zoals het aanmaken van links en lijsten
  • Toevoegen van bijlagen aan een e-mailtemplate

Wedstrijdbeheer

Alle wedstrijd gerelateerde zaken worden opnieuw gebouwd en eventueel gecombineerd. Zo worden er verschillende functies toegevoegd en verbeterd. Het gaat om de volgende punten:

• Scheidsrechters
  • Oefenwedstrijden
  • Reserves
  • Wedstrijdbeheer
Teams

In de nieuwe versie van teams krijgt de interface een update en worden er verschillende kleine features toegevoegd, zoals:

• Invullen wie de aanvoerder van het team is
  • Instellen van (scheidsrechters)niveau bij handmatige teams
  • Bekijk van aangewezen (verenigings)diensten

Augustus 2024

Verenigingdiensten overzicht

Gemakkelijk overzicht in alle verenigingsdiensten. Zo kun je zien welke vrijwilliger de meeste diensten heeft uitgevoerd en welke de minste, maar ook welke diensten het vaakst geruild worden of afwezig worden gemeld.

Shortcode Manager voor de WordPress Plugin

De WordPress Plugin zal een gemakkelijkere interface krijgen, waarmee je shortcodes kunt gaan ‘bouwen’.