31 juli 2024: Reset verenigingsdiensten & competitiedata. Lees hier meer >

Roadmap

Ontdek onze roadmap en blijf op de hoogte van onze toekomstplannen en ontwikkelingen voor de software.

Teams

In de nieuwe versie van teams krijgt de interface een update en worden er verschillende kleine features toegevoegd, zoals:

• Invullen wie de aanvoerder van het team is
  • Instellen van competitieniveau bij handmatige teams
  • Bekijk van aangewezen (verenigings)diensten
  • In- of uitschakelen van verenigingsdiensten per team
Automatisering vervoer

Vervoer zal als eerste verenigingdienst de mogelijkheid krijgen om volledig geautomatiseerd te worden. Dit alles met één druk op de knop.

Smart Assign

Smart Assign krijgt een visuele update en de mogelijkheid om ook ouders / verzorgers en teams aan te wijzen en de sortering van de leden aan te passen.

Reset verenigingsdiensten & competitiedata

Op 31 juli 2024 gaan we de software voorbereiden op seizoen 2024 – 2025.

• Bardiensten
  • Zaalwacht diensten
  • Jurytafel diensten
  • Vervoersdiensten
  • Aangepaste verenigingsdiensten
  • (reserve)scheidsrechters (competitie- en oefenwedstrijden)
  • Reserve diensten (competitie- en oefenwedstrijden)
  • Opgeslagen wedstrijden (competitie- en oefenwedstrijden)
  • Teams geïmporteerd door Sportlink
  • De complete trainingsschema’s (veld en zaal)
  • Opgeslagen competitiedata uit Sportlink (standen, poules, uitslagen, etc.)

Augustus 2024

Wedstrijdplanning

Alle wedstrijd gerelateerde zaken worden opnieuw gebouwd en waar nodig gecombineerd. Zo worden er verschillende functies toegevoegd en verbeterd. Het gaat om de volgende punten:

• Scheidsrechters
  • Oefenwedstrijden
  • Reserves
  • Wedstrijdbeheer
  • Jurytafel

September 2024

Trainingsplanning

Gemakkelijker en sneller je trainingsschema op orde aan de hand van slimme suggesties en een intuitive interface.

Rolbeheer

Geef rollen aan binnen Sportclub Vrijwilligers Management. Zo kun je ervoor zorgen dat niet meer iedereen met een account overal bij kan.

Oktober 2024

Verenigingdiensten overzicht

Gemakkelijk overzicht in alle verenigingsdiensten. Zo kun je zien welke vrijwilliger de meeste diensten heeft uitgevoerd en welke de minste, maar ook welke diensten het vaakst geruild worden of afwezig worden gemeld.

Shortcode Manager voor de WordPress Plugin

De WordPress Plugin zal een gemakkelijkere interface krijgen, waarmee je shortcodes kunt gaan ‘bouwen’.

November 2024

Wisselen van suggestie algoritme

Sportclub Vrijwilligers Management werkt met losse ‘diensten’. Iedere dienst is 1 ‘punt’ waard. We willen de volgende opties gaan aanbieden:

• Iedere dienst = 1 zwaartepunt
  • Per dienst aangeven hoeveel zwaartepunten
  • Tijdgebonden
Verbetering
Installeren van de applicaties (PWA)

De mogelijkheid om de core- en ledenapplicatie te kunnen installeren als PWA op jouw apparaat.

December 2024

Scorebord

Leden kunnen bekijken hoe ze het doen ten opzichte van anderen in een scoreboard.