31 juli 2024: Reset verenigingsdiensten & competitiedata. Lees hier meer >

Prijs

Geen gedoe met verschillende pakketten en opties: één optie per sport. Simpel en overzichtelijk!

Korfbal

Direct aan de slag met onze software voor jouw korfbalvereniging.

Voetbal

Optimaliseer vrijwilligersbeheer bij jouw voetbalclub.

Handbal

Het competitieprogramma direct op je website en altijd up-up-date.

Volleybal

Optimaliseer vrijwilligersbeheer bij jouw volletbalvereniging.

Normaal 40,- per maand

Eerste jaar voor 20,- per maand

Onze software kost voor iedere sport precies hetzelfde. Je krijgt toegang tot alle functies en hoeft niet te betalen per module of lid.

Hockey

Standen, uitslagen, het programma en nog veel meer direct op je website.

Honkbal

Direct aan de slag met onze software voor jouw honkbal- en/ of softbalvereniging.

Andere sporten

Als jouw sport er (nog) niet tussen staat, kunnen we je alsnog helpen!

Instellen op maat (optioneel)

Een bezoek aan jouw vereniging.

Het instellen van Sportclub Vrijwilligers Management is niet heel complex, maar kan toch overweldigend voelen voor een vereniging en al haar vrijwilligers. Daarom is het ook mogelijk om een bezoek te plannen. Hier leggen we in ongeveer 2 uur uit hoe de applicatie werkt, stellen we deze samen in en helpen we op weg met de implementatie in jullie website (alleen WordPress).

€ 250,-

/ eenmalig