Bedrijfsinformatie

Ben je op zoek naar onze contactgegevens of informatie over het bedrijf? Alles staat hier!
Gestileerde illustratie van abstract landschap met patronen.

Op onze pagina voor bedrijfsinformatie willen we je beter leren kennen. Sportclub Vrijwilligers Management is ontstaan uit een passie voor sport en gemeenschap. We begrijpen de unieke uitdagingen waarmee sportclubs worden geconfronteerd bij het beheren van vrijwilligers en streven ernaar om met onze software de oplossing te bieden.

Je kunt contact met ons opnemen via de contactgegevens op deze pagina. We staan altijd open voor vragen, suggesties en samenwerkingen om jouw sportclub naar nieuwe hoogten te brengen. Samen maken we sport nog beter!

Sportclub Vrijwilligers Management / Genips

Sportclub Vrijwilligers Management is een product van Genips B.V.

KVK 92267114
BTW-ID NL865965766B01