Duurzaamheid

We dragen graag ons steentje bij voor een duurzame wereld. Lees hier meer over onze bijdrage.

Iedere vereniging is één boom waard

Onze natuur heeft het helaas niet makkelijk. Elke minuut worden 40 voetbalvelden aan bomen gekapt. Wij vinden dat de vernietiging van deze belangrijke ecosystemen moet stoppen.

Daarom planten wij in samenwerking met Trees for Kenya voor iedere unieke klant één boom. Zo helpen we nieuwe ecosystemen te realiseren en de mensen in Kenya te helpen aan het opbouwen van een duurzaam verdienmodel. Samen met jou dragen we bij aan een leefbare planeet.

Duurzame energie

Onze servers staan in een datacenter in Amsterdam. Dit datacenter gebruikt 100% herbruikbare groene energie. De servers worden gekoeld met water en restwarmte wordt doorgevoerd naar lokale scholen en bedrijven. Het water wordt na het afkoelen opnieuw gebruikt om de servers te koelen. Groener kan het bijna niet!

Abstracte geometrische patronen en vormen in blauwtinten.

Samen met Genips hebben we

180 bomen