WordPress Plugin

Met onze handige plugin voor WordPress heb je binnen een paar minuten alle (competitie) gegevens op je website.
Abstracte, gekleurde, overlappende vormen op zwart.

Geen technische kennis

Gemakkelijk aan de slag met onze data door middel van shortcodes. Zonder enige technische kennis aan de slag met alle gegevens.

Simpele shortcodes
Binnen enkele minuten
Geen technische kennis nodig

Gemakkelijk aanpasbaar

Je kunt alle tabellen aanpassen naar eigen smaak. Wil je een extra kolom tonen? Of juist eentje weglaten? Dat kan!

Toevoegen van parameters
Snel geregeld en direct resultaat

Filteren op datum

Wil je alleen het competitieprogramma van aankomende week laten zien? Dat kan! Voeg gemakkelijk een parameter toe aan de bestaande shortcode.

Filteren per week, dag & datum
Toekomst & verleden
Blauwe netwerk- en gegevenswolken illustratie.

Sorteren

Liever een andere sortering? Gemakkelijk sorteren per team, datum of tijd met een parameter in de bestaande shortcode.

Pas de sortering gemakkelijk aan
Geen technische kennis nodig
Blauwe netwerk- en gegevenswolken illustratie.