Lees meer over het bedrijf achter de software en uitgebreide productupdates.

Verander het beheer van jouw (verenigings)diensten met onze nieuwe functie! Leden kunnen nu makkelijk ruilen tussen diensten in de ledenapplicatie.
Ontdek SVM Learn, de vervanging van onze veelgestelde vragen, voor documentatie over belangrijke zaken binnen de software. Kijk nu op Learn!
Verhoog de automatisering en bied jouw leden meer met onze nieuwe ledenapplicatie. Inloggen zonder wachtwoord, bekijk activiteiten en personaliseer gegevens.
Liever kosten besparen om de Club.Dataservice module van Sportlink? Dat kan! Lees hier meer over deze functie.
Met deze nieuwe functie zetten we een extra stap richting het maken van eigen keuzes. Lees hier de details.
Met onze nieuwe feature kunnen administrators eenvoudig leden afmelden voor verenigingsdiensten, waardoor het beheer van taken in sportverenigingen vereenvoudigd wordt.
Ontdek onze nieuwe Public API en leer hoe je Sportclub Vrijwilligers Management kunt integreren, automatiseren en aanpassen voor een naadloze verenigingsbeheerervaring.
Met onze nieuwste functionaliteit kun je nu teams indelen voor het fluiten van wedstrijden. Zo hoef je niet meer één persoon aan te wijzen, ontdek het nu!
Optimaliseer je vrijwilligersbeheer met onze innovatieve feature: vereenvoudigd team indelen voor verenigingsdiensten, waardoor je moeiteloos teams kunt toewijzen en tevreden vrijwilligers kunt verwelkomen!