Changelog

Blijf up-to-date met de nieuwste updates en veranderingen in onze software.
1.16.2
5 april 2024

Verbetering:

• Inloggen met e-mailadressen is niet meer hoofdlettergevoelig.
  • De inlog-link voor de ledenapplicatie is nu 1 uur geldig in plaats van 5 minuten.
1.16.1
20 maart 2024

Nieuw:

• Je kunt nu de uitslagen uit Sportlink importeren, ook zonder Club.Dataservice. Lees hier hoe dit werkt.
  • Spelersoverzichten zijn nu beschikbaar in de ledenapplicatie. Zo kun je precies zien hoeveel (verenigings)diensten jij hebt uitgevoerd dit seizoen.

Bugfix:

• Probleem opgelost waardoor het (soms) niet mogelijk was een team te verwijderen bij een specifieke trainingstijd.
1.16.0
7 maart 2024

Verbetering:

• Verschillende visuele aanpassingen.

Bugfix:

• Het is nu niet meer mogelijk om jezelf in te schrijven bij je eigen aangeboden dienst.
1.15.0
28 februari 2024

Verbetering:

• Het filteren van activiteiten in de ledenapplicatie is verbeterd.
1.14.3
15 februari 2024

Nieuw:

• Met de parameter hide-attendance-time kun je de de aanwezigheidstijd verwijderen bij:
    • Oefenwedstrijden
    • Vervoer
  • Met de parameter show-field kun je het gekoppelde veld uit Sportlink tonen bij:
    • Oefenwedstijden
  • Je kunt nu een veld aangeven bij het aanmaken of bewerken van oefenwedstrijden. Gebruik bovenstaande parameter of deze te tonen op de website.

Verbetering:

• Indien je als team bent aangewezen voor een verenigingsdienst, wordt dit nu getoond in de ledenapplicatie.
  • Verschillende visuele aanpassingen.
1.14.2
13 januari 2024

Verbetering:

• Je kunt nu hetzelfde team meerdere keren indelen voor dezelfde dienst (bardienst, zaalwacht en aangepaste diensten).

Bugfix:

• Het probleem waardoor de database met aanwijzingen (toekomst & verleden) werd verwijderd na een aanpassing is opgelost. Meer informatie hierover is te vinden op onze statuspagina.
1.14.1
7 februari 2024

Verbetering:

• Visuele aanpassingen in de inlogmail voor de ledenapplicatie.
  • Bij ‘geplande activiteiten’ in de ledenapplicatie, worden nu alleen nog maar activiteiten getoond vanaf de huidige dag in plaats van de gehele maand.

Bugfix:

• Het problemen bij het inloggen op de ledenapplicatie met een Apple apparaat is opgelost.
  • Probleem waardoor niet de juiste trainingstijd en/ of team getoond werd in de ledenapplicatie is opgelost.
  • Datumnotaties werden in het Engels getoond in plaats van in het Nederlands.
  • Verschillende visuele bugfixes voor de ledenapplicatie.
1.14.0
31 januari 2024

Nieuw:

• [BETA] Ledenapplicatie is beschikbaar met de volgende features:
    • Toekomstige eigen activiteiten
    • Eigen activiteiten in het verleden
    • Passwordless login
    • Bekijk eigen lidgegevens

Lees hier hoe je toegang kunt krijgen tot de ledenapplicatie.