31 juli 2024: Reset verenigingsdiensten & competitiedata. Lees hier meer >

Changelog

Blijf up-to-date met de nieuwste updates en veranderingen in onze software.
1.20.0
25 juli 2024

Nieuw:

• Je kunt nu een extra tekstveld en dropdown toevoegen bij bestaande en nieuwe verenigingsdiensten.

Verbetering:

• De ledenapplicatie toont nu standaard het seizoensoverzicht.
  • Verschillende aanpassingen in de interface voor het aanmaken van verenigingsdiensten.

Bugfix:

• Probleem opgelost waardoor een lid met een administrator account een nieuw wachtwoord kreeg na het (opnieuw) opslaan van het profiel.
  • Probleem opgelost waardoor verwijderde aangepaste verenigingsdiensten niet weggehaald werden op verschillende plekken in de core- en ledenapplicatie.
1.19.0
2 juli 2024

Nieuw:

• Introductie van pushmeldingen. Verstuur meldingen naar de telefoons van je leden. Lees hier meer.

Verbetering:

• Verschillende interface aanpassingen rondom instellingen van e-mails.
1.18.1
24 mei 2024

Verbetering:

• Je kunt de getoonde kolommen in de ledenlijst naar wens aanpassen.

Bugfix:

• Probleem opgelost waardoor een verwijderde verenigingsdienst getoond werd op het lidprofiel als ‘Onbekende dienst’.
1.18.0
17 mei 2024

Nieuw:

• Het aanmaken van commissies kan nu binnen Sportclub Vrijwilligers Management in plaats van Sportlink.
  • Iedere commissie heeft nu 4 rollen: voorzitter(s), secretaris(sen), penningmeester(s) en overige leden.
  • Je kunt nu vrijwilligerstijd (per maand) toevoegen aan commissies.

Verbetering:

• Het is nu mogelijk om te filteren op voorjaar, najaar en zaal standen in de Public API.
  • ‘Medewerkers’ aangepast naar ‘vrijwilligers’.
  • De WYSIWYG-editor heeft nu ook een scheidingslijn als element.
  • Verschillende visuele verbeteringen, waaronder:
    • Vernieuwd inlogscherm
    • Nieuwe notificaties

Bugfix:

• Probleem opgelost waardoor niet alle standen zichtbaar waren.
  • Probleem opgelost waardoor sommige standen op ‘0’ stonden.
  • Probleem opgelost waardoor het niet mogelijk was een aangepaste verenigingsdienst te verwijderen.
  • Probleem opgelost waardoor “Meer dan 1 maand geleden voor het laatst geïmporteerd” niet getoond werd op het dashboard.
1.17.0
2 mei 2024

Nieuw:

• Versturen van nieuwsbrieven naar leden of verzendlijsten.
  • Nieuwe WYSIWYG-bewerker voor het maken van aanwijs- en herinnering e-mails.

Verbetering:

• Performance upgrade voor Smart Assign.
  • België, Belgian Diamond en TeamNL zijn toegevoegd als teams voor oefenwedstrijden.
  • Verschillende aanpassingen en verbeteringen in de instellingen.
  • Alle e-mails gebruiken nu onze nieuwe moderne template.
  • Verschillende visuele verbeteringen.
1.16.2
5 april 2024

Verbetering:

• Inloggen met e-mailadressen is niet meer hoofdlettergevoelig.
  • De inlog-link voor de ledenapplicatie is nu 1 uur geldig in plaats van 5 minuten.
1.16.1
20 maart 2024

Nieuw:

• Je kunt nu de uitslagen uit Sportlink importeren, ook zonder Club.Dataservice. Lees hier hoe dit werkt.
  • Spelersoverzichten zijn nu beschikbaar in de ledenapplicatie. Zo kun je precies zien hoeveel (verenigings)diensten jij hebt uitgevoerd dit seizoen.

Bugfix:

• Probleem opgelost waardoor het (soms) niet mogelijk was een team te verwijderen bij een specifieke trainingstijd.
1.16.0
7 maart 2024

Verbetering:

• Verschillende visuele aanpassingen.

Bugfix:

• Het is nu niet meer mogelijk om jezelf in te schrijven bij je eigen aangeboden dienst.