Over ons

Leuk dat je ons wilt leren kennen! Wij zijn de gezichten achter Sportclub Vrijwiiligers Management.
Getekende blauwe stoffen met patronen.

Wie we zijn

Sportclub Vrijwilligers Management werd in 2022 bedacht door 2 vrienden die op zoek waren naar een oplossing voor een korfbalvereniging. Ze ontwikkelden zelf een gebruiksvriendelijk, visueel platform dat vrijwilligers helpt om processen te vereenvoudigen en meer gedaan te krijgen.

Nu is Sportclub Vrijwilligers Management als technologische start-up actief in Nederland, maar we hebben grote ambities. Ons team werkt onvermoeibaar aan één doel: sportverenigingen minder bezig te laten zijn met planningen en meer met de sport.

Sportclub Vrijwilligers Management wordt ontwikkeld door Genips en partner Promentum Consulting. Samen streven we er voortdurend naar om de grenzen te verleggen van wat een gebruiksvriendelijk en doeltreffend platform kan doen voor sportverenigingen.

Ons missionstatement

Ons platform het makkelijkste effectiefste tool voor het ontwikkelen van jouw sportvereniging.

We bieden sportverenigingen mogelijkheden om zich volledig te focussen op de sport en te groeien met ons gebruiksvriendelijke, betaalbare en doeltreffende platform.

Gekleurde decoratieve harten op zwarte achtergrond.
“Deze software heeft onze korfbalclub volledig getransformeerd! Het plannen van vrijwilligerswerk is nu een eenvoudige en stressvrije taak geworden. We besparen tijd en hebben meer flexibiliteit. Een absolute aanrader!”
Korfbalclub Antilopen

Micha van Dijk

Ik ben al ruim 15 jaar lid van de korfbalclub Antilopen uit Leusden. Ik weet dus alles van de uitdagingen op het gebied van planning met vrijwilligers binnen een sportvereniging.

Naast het werken voor Sportclub Vrijwilligers Management, werk ik samen met Stefan aan grote projecten voor ons bedrijf Genips.

Met de slimme software die ik samen met Stefan heb gebouwd, proberen we deze uitdagingen op te lossen, zodat jij de kunt focussen op het leuke dingen binnen jouw vereniging.

Stefan Verweij

Na vijf jaar in loondienst was het tijd voor iets anders. Micha en ik raakten daarom aan de praat over het starten van ons eigen bedrijf. Inmiddels is ons bedrijf Genips gegroeid tot een creatief bureau waar ik de kans krijg om gave concepten en technieken toe te passen.

Toch mist er altijd iets: een eigen product. Zo zijn we in 2022 aan de praat geraakt over software voor sportverenigingen, om te zien of we bepaalde problemen en uitdagingen konden oplossen.

Met deze software proberen we het zijn van een vrijwilliger leuker en gemakkelijker te maken. Maak je niet meer druk om administratieve zaken en ga aan de slag met de leuke dingen!