Veelgestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen over Sportclub Vrijwilligers Management.

Ben je op zoek naar documentatie of vraag en antwoorden over de werking van de software?
Ga dan naar SVM Learn.

De prijzen van alle abonnementen op Sportclub Vrijwilligers Management vind je in ons prijsoverzicht.

Sportclub Vrijwilligers Management is een platform voor het automatiseren van vrijwilligers bij een sportvereniging. Door dit platform kun je meer tijd besparen op het gebied van planning en beheer. Daarnaast bieden we verschillende andere mogelijkheden, zoals het tonen van competitiedata, plannen van oefenwedstrijden en versturen van e-mails.

Als je Sportclub Vrijwilligers Management nog niet eerder hebt gebruikt, kun je onze abonnementen 14 dagen lang kosteloos uitproberen. Neem hierover contact met ons op, door een demo aan te vragen.

Als je toegang hebt tot je account, kun je je wachtwoord wijzigen via je instellingen. Als je je wachtwoord niet meer weet, klik dan op het inlogscherm op Wachtwoord vergeten? en volg de instructies.

Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen via de instellingen van je account.

Om je factureringsgegevens bij te werken, neem contact met ons op.

Jazeker! Sportclub Vrijwilligers Management biedt bij elk abonnement een API aan. In onze API documentatie lees je alles over onze publieke eindpunten.

Om de API van Sportclub Vrijwilligers Management te gebruiken moet je wel eerst handmatig een API-token ophalen in de instellingen.

Jazeker! Je kunt onze changelog hier vinden.

Jazeker! Je kunt onze roadmap hier vinden.

Jazeker! Je kunt je wensen indienen bij onze wensenlijst. Controleer wel eerst of jouw wens er niet al tussen staat.

Op dit moment is de software beschikbaar voor korfbal (KNKV) en voetbal (KNVB), maar we zijn altijd op zoek naar mooie uitbreidingen. Staat jouw sport er dus niet tussen, neem dan contact met ons op.

Voor het aanschaffen van de software dien je onze gebruikersovereenkomst te tekenen. Om vervolgens, maandelijks, te betalen heb je twee mogelijkheden: automatische incasso of handmatige overboeking.

Je gaat het overeenkomst aan van één jaar. Deze dient maandelijks betaald te worden en wordt na één jaar stilzwijgend verlengd met één jaar.