Wensenlijst

We horen jouw feedback en wensen voor de applicatie graag! Stuur hier je eigen wensen en ideeën door en dan kijken wij er direct naar.
Wordt aan gewerkt
Datum parameters voor uitslagen (WordPress Plugin)
Meer mogelijkheden om bijvoorbeeld alleen de uitslagen van het afgelopen weekend te tonen.
Nieuw
Type dienst toevoegen
Mogelijkheid om zelf ’type diensten’ aan te maken voor verenigingsdiensten.
Nieuw
Sorteren van tabellen
De standaard sortering aanpassen, bijvoorbeeld sorteren op team i.p.v. sorteren op datum of tijd.
Bevestiging van dienst
In de aanwijs- en herinnering e-mail een knop toevoegen waarin het lid kan bevestigen dat hij/ zij op de hoogte is van de aangewezen dienst. Via deze weg kan het lid laten weten er te zijn.
Wordt aan gewerkt
Datum in kolom (WordPress Plugin)
Op het moment wordt de datum (bijvoorbeeld bij het programma) als kop boven de tabel getoond. De wens is om een extra ‘functie’ toe te voegen om de datum in de tabel te tonen en er één grote tabel van te maken.
Team parameters
In de “svm-teams” shortcode een mogelijkheid toevoegen om alleen specifiek geselecteerde teams weer te geven.
Voltooid
Niet aanwijzen in handmatige selectie
Een badge toevoegen bij het handmatig aanwijzen van een lid bij de verenigingsdiensten. Zo kun je zien wanneer je handmatig iemand gaat aanwijzen niet op ‘niet aanwijzen voor deze dienst’ staat.
Voltooid
Teams-filter in tonen van standen (WordPress Plugin)
Mogelijkheid voor het tonen van meerdere teams op basis van leeftijdsniveau (F-jeugd, E-jeugd, etc.) of toevoegen van meerdere team IDs.
Voltooid
Sorteren van oefenwedstijden (WordPress Plugin)
Mogelijkheid om te sorteren van tijd / team in het oefenprogramma.
Voltooid
Filteren op teams bij oefenwedstijden (WordPress Plugin)
Mogelijkheid om het TEAMID mee te geven, om de oefenwedstrijden van één specifiek team te tonen.
Voltooid
Verwijderen van kolommen bij oefenwedstrijden (WordPress Plugin)
Verwijderen van specifieke kolommen bij oefenwedstrijden.
Afschermen privacy gegevens
Mogelijkheid om bepaalde gegevens, zoals de voor- of achternaam niet te tonen/ af te schermen.

Je eigen wens indienen

Als gebruiker van onze software kun je gemakkelijk je eigen wens indienen.