Verwijs een club

Verwijs een nieuwe club naar onze software en ontvang exclusieve korting als beloning! Profiteer van onze "Verwijs een club" actie en geniet van voordelen terwijl je anderen helpt om te profiteren van onze handige softwareoplossingen voor sportclubs.

We hebben een speciale beloning voor jou en jouw vereniging! Wanneer je een nieuwe club aanbrengt die via jouw vereniging een contract bij ons afsluit, krijgen jullie beiden een fantastisch voordeel. Niet alleen zal de aangebrachte club profiteren van onze gebruiksvriendelijke softwareoplossingen, maar jullie vereniging ontvangt ook een hele maand lang gratis toegang tot al onze functies, ter waarde van maar liefst 40,- euro!

Het is de perfecte gelegenheid om andere clubs te helpen profiteren van de voordelen die onze software biedt, terwijl jij en jouw vereniging beloond worden met kosteloze toegang. Met deze exclusieve aanbieding willen we onze waardering tonen voor jouw inzet om ons aan te bevelen bij andere clubs. Dus grijp deze kans en laat andere verenigingen kennismaken met de efficiëntie en gebruiksvriendelijkheid van onze software. Samen bouwen we aan sterke en succesvolle sportgemeenschappen!

Ontvang

€ 40,-

op iedere vereniging

Verwijs een club

Vul dit formulier in en wij nemen contact op met de nieuwe vereniging.