Lidgegevens aanpassen

Leden kunnen hun gegevens gemakkelijk inzien en waar nodig aanpassen. Lees hier hoe dat werkt.

In de ledenapplicatie van Sportclub Vrijwilligers Management, kunnen jouw leden gemakkelijk hun profiel inzien en hier het één en ander in aanpassen! In dit artikel leggen we je uit hoe dit werkt.

1. Ga naar leden.sportclubvrijwilligersmanagement.nl en log in.

2. Nadat je bent ingelogd, klik je op je profielicoon. Er verschijnt een klein menu, klik op ‘Profiel’.
3. Hier zie je al jouw lidgegevens staan. De meeste velden zijn ‘beschermd’ en die kun je niet aanpassen. Deze dien je aan te passen via de Sportlink app.

Op deze pagina kun je enkel velden, zoals privacyniveau en extra e-mailadres aanpassen. Vergeet na het aanpassen niet om de wijzigingen op te slaan, door rechtsboven te klikken op ‘Wijzigingen opslaan’.