Instellen van je demo-omgeving

Wil jij je de twee weken van jou demo-omgeving optimaal benutten? Lees dan ons artikel, zo weet je precies waar je moet starten.

In een korte periode kennismaken met Sportclub Vrijwilligers Management kan overweldigend voelen. Daarom hebben we een kort stappenplan om je op weg te helpen. Succes met je demo!

1. Begin met het importeren van jouw verenigingsleden uit Sportlink.
    Meer informatie →
  2. Voeg andere gebruikers toe, zo werk je sneller samen en kunnen meer mensen kennismaken met de software.
    Meer informatie →
  3. Koppel je Club.Dataservice om Sportlink (competitie)data op te halen. Heb je geen Club.Dataservice module van Sportlink? Ga dan verder naar stap 4.
    Meer informatie →
  4. Importeer je competitiewedstrijden en uitslagen uit Sportlink. Heb je de Club.Dataservice al ingesteld? Ga dan verder naar stap 5.
    Meer informatie →
  5. Importeer je teamgegevens (leden) vanuit Sportlink.
    Meer informatie →
  6. Controleer je e-mailinstellingen door naar ‘Instellingen’ van Sportclub Vrijwilligers Management te gaan. Zet de testmodus aan en vul een e-mailadres in. Zo worden alle e-mails onderschept en niet naar alle leden verzonden.
  7. Voeg je velden en locaties toe voor trainingen in de instellingen.
  8. (Optioneel) koppel het platform aan een testpagina op jouw website. Zo kun je zien welke data er later beschikbaar is om op je website te plaatsen.
    Koppelen via Public API → of koppelen via WordPress Plugin →