NIEUW: Public API nu beschikbaar

Ontdek onze nieuwe Public API en leer hoe je Sportclub Vrijwilligers Management kunt integreren, automatiseren en aanpassen voor een naadloze verenigingsbeheerervaring.

Ben je klaar om je Sportclub Vrijwilligers Management-ervaring naar een hoger niveau te tillen? Goed nieuws! We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze Public API nu beschikbaar is voor gebruik. In dit artikel ontdek je wat dit betekent en hoe je toegang kunt krijgen tot deze krachtige functie.

Wat is de Public API?

Onze Public API is een programmeerinterface waarmee je Sportclub Vrijwilligers Management kunt integreren met andere systemen, tools en apps. Hierdoor kun je gegevens naadloos synchroniseren, taken automatiseren en je workflow stroomlijnen.

Hoe krijg je toegang?

Om toegang te krijgen tot de Public API, heb je een API-token nodig, dat je kunt vinden in je API-gegevens, meer informatie vind je hier. Meer informatie over de documentatie, is hier te vinden.

Klaar om te beginnen?

Ontgrendel de kracht van Sportclub Vrijwilligers Management met onze Public API en neem je ervaring naar het volgende niveau. We kijken ernaar uit om te zien wat je kunt bereiken!

Op zoek naar meer vragen en antwoorden?

Je kunt hier de meest gestelde vragen vinden over het gebruik van onze Public API.

Blijf op de hoogte voor meer tips, tutorials en updates over onze API en andere functies. We zijn er om je te helpen slagen in het beheren van je vereniging en vrijwilligerswerk eenvoudiger te maken dan ooit tevoren.