NIEUW: Importeer eenvoudig spelers, coaches en stafleden vanuit Sportlink

Ontdek hoe je moeiteloos spelers, coaches en stafleden kunt importeren vanuit Sportlink naar Sportclub Vrijwilligers Management met behulp van een .csv exportbestand, waardoor het beheren van teamleden vereenvoudigd wordt.

In ons streven naar efficiëntie en gebruiksgemak hebben we een nieuwe functionaliteit toegevoegd aan Sportclub Vrijwilligers Management. In dit artikel vertellen we je meer over het importeren van spelers, coaches en stafleden vanuit Sportlink naar Sportclub Vrijwilligers Management met behulp van een .csv exportbestand.

Voordelen van het importeren van teamleden vanuit Sportlink:

• Tijdbesparing: Het handmatig invoeren van teamleden in Sportclub Vrijwilligers Management is tijdrovend. Met deze nieuwe functie kunnen teamleden snel en gemakkelijk worden geïmporteerd, waardoor kostbare tijd wordt bespaard.
  • Nauwkeurigheid: Het importeren van teamleden via een .csv bestand zorgt voor een nauwkeurige overdracht van gegevens zonder typfouten of onjuistheden.
  • Efficiëntie: Door het importproces te automatiseren, kunnen beheerders zich richten op andere belangrijke taken binnen de sportclub.

Dankzij de nieuwe functionaliteit van het importeren van teamleden vanuit Sportlink naar Sportclub Vrijwilligers Management is het beheren van teamleden nu nog eenvoudiger en efficiënter. Volg deze stappen om moeiteloos spelers, coaches en stafleden te importeren en profiteer van de voordelen van deze tijdbesparende functie. Het importeren van teamleden was nog nooit zo eenvoudig!