31 juli 2024: Reset verenigingsdiensten & competitiedata. Lees hier meer >

NIEUW: Stuur een nieuwsbrief naar je leden

Verstuur gemakkelijk nieuwsbrieven naar je leden en vrijwilligers. Creëer verzendlijsten en plan gemakkelijk in - alles vanuit één platform.

Meer innovatie op ons platform! Geen MailChimp meer nodig, maar gemakkelijk nieuwsbrieven naar je leden en vrijwilligers versturen vanaf Sportclub Vrijwilligers Management.

Vanaf vandaag kun je gemakkelijk een nieuwsbrief versturen of inplannen naar jouw leden en vrijwilligers. Door het versturen van nieuwsbrieven in Sportclub Vrijwilligers Management, heb je geen andere software meer nodig.

Verzendlijsten
In onze e-mail instellingen kun je gemakkelijk verzendlijsten aanmaken voor bepaalde leden of vrijwilligers. Zo kun je bijvoorbeeld een update versturen over je nieuwe kassa’s naar de barvrijwilligers of een e-mail over het nieuwe kunstgrasveld naar alle leden.

Meer over de werking van e-mails en nieuwsbrieven vind je op SVM Learn.