NIEUW: Deel teams in als scheidsrechter

Met onze nieuwste functionaliteit kun je nu teams indelen voor het fluiten van wedstrijden. Zo hoef je niet meer één persoon aan te wijzen, ontdek het nu!

Nu de vakantietijd weer voorbij is en het nieuwe sportseizoen is begonnen, kunnen we weer hard aan de slag om Sportclub Vrijwilligers Management te verbeteren. Voor vandaag hebben we een update voor het aanwijzen van scheidsrechters. Je kunt namelijk nu teams aanwijzen als scheidsrechter! Deze feature bestond al voor de verenigingsdiensten, maar is nu ook beschikbaar voor (oefen)wedstrijden.

Hoe het werkt:

1. Kies de (oefen)wedstrijd die je wilt aanwijzen.
  2. Kies in de handmatige selectie een team uit, zoals de B2 of Senioren 5. Dit kun je doen door te zoeken of helemaal naar beneden te scrollen.
  3. En voilà! Naar iedere speler in het team wordt automatisch een mailtje verzonden.

Informatie over het instellen van de bijbehorende emails vind je hier.