NIEUW: Aangepaste diensten en Smart Assign voor jouw sportclub

Ontdek hoe onze nieuwe functionaliteit voor het aanmaken van aangepaste diensten en de Slimme Smart Assign-functie vrijwilligers toewijst, waardoor het gemakkelijker en sneller wordt om taken te beheren.

Ontdek onze nieuwste functie waarmee je aangepaste diensten kunt creëren en vrijwilligers snel en efficiënt kunt toewijzen met behulp van onze slimme Smart Assign-functie.

Met onze software is het nu mogelijk om zelf aangepaste diensten te maken die perfect aansluiten bij de behoeften van jouw sportclub. Geen beperkingen meer, maar volledige flexibiliteit om diensten te creëren die specifiek zijn voor jouw evenementen en activiteiten.

En het beste van alles is dat we de Smart Assign-functie hebben toegevoegd, waarmee je snel en gemakkelijk vrijwilligers kunt toewijzen aan deze aangepaste diensten. Met behulp van geavanceerde algoritmes worden de meest geschikte vrijwilligers automatisch geselecteerd, waardoor het hele proces efficiënter en stressvrij verloopt.

Of je nu op zoek bent naar scheidsrechters, barpersoneel of andere vrijwilligers, onze software met aangepaste diensten en Smart Assign helpt je om de juiste mensen op de juiste plaats te krijgen. Bespaar tijd, verminder handmatige taken en optimaliseer de inzet van vrijwilligers voor een soepel verloop van je evenementen.

Met de nieuwe functionaliteit voor het zelf aanmaken van aangepaste diensten en onze slimme Smart Assign-functie, biedt onze software een krachtige oplossing om vrijwilligersinzet te vereenvoudigen en te optimaliseren. Ervaar zelf hoe eenvoudig het kan zijn om vrijwilligers toe te wijzen en je sportclub naar een hoger niveau te tillen.