Ontwikkeling van ons eigen Design System: Loki

Maak kennis met Loki, ons nieuwe design system dat zorgt voor een verbeterde en consistente gebruikerservaring binnen onze software.

We zijn enthousiast om ons nieuwe design system, genaamd “Loki”, te introduceren. Met Loki willen we de gebruikerservaring binnen onze software naar een hoger niveau tillen. In dit artikel ontdek je hoe Loki bijdraagt aan een gebruiksvriendelijke en consistente omgeving voor onze gebruikers.

Wat is een Design System?

• Een design system is een verzameling van herbruikbare componenten, richtlijnen en principes die zorgen voor een consistent en aantrekkelijk uiterlijk van een softwareplatform.
  • Het doel van een design system is om een naadloze en aangename gebruikerservaring te bieden.

De Voordelen van Loki

• Consistentie: Met Loki kunnen we een uniforme gebruikerservaring creëren, ongeacht het apparaat dat wordt gebruikt.
  • Efficiëntie: Dankzij de herbruikbare componenten en gestroomlijnde workflows kunnen onze ontwikkelaars en ontwerpers efficiënter werken.
  • Schaalbaarheid: Het design system maakt het gemakkelijk om nieuwe functies toe te voegen zonder afbreuk te doen aan de consistentie en kwaliteit.

Loki in Actie

• In onze laatste software-update hebben we Loki geïntroduceerd, waardoor onze gebruikers al kunnen profiteren van een verbeterde gebruikerservaring en een visueel samenhangend ontwerp.
  • Met Loki hebben we een uitgebreide set van componenten, kleurenpaletten en interactiepatronen gecreëerd die zorgen voor een intuïtieve en plezierige ervaring.
  • We kunnen nu sneller nieuwe functies implementeren en tegelijkertijd een consistente en gebruiksvriendelijke omgeving behouden.

Met Loki, ons nieuwe design system, zetten we ons in voor een verbeterde en consistente gebruikerservaring binnen onze software. Onze recente update heeft al een voorproefje gegeven van de voordelen van Loki. Door het gebruik van gestandaardiseerde componenten en richtlijnen kunnen we efficiënt werken en tegelijkertijd voldoen aan de behoeften en verwachtingen van onze gebruikers. We zijn enthousiast om Loki verder te ontwikkelen en onze gebruikers een nog betere ervaring te bieden.