11 augustus 2023: Reset verenigingsdiensten & competitiedata

Op 11 augustus 2023 gaan we de software voorbereiden op seizoen 2023 - 2024. Een hoop data wordt verwijderd, lees dit bericht daarom goed door.

Binnenkort worden de verenigingsdiensten geleegd en opnieuw opgezet. Lees in dit artikel wat er veranderd en wat dit voor jouw vereniging betekent.

Op 11 augustus zullen we de database legen van verschillende aangewezen diensten. Zo bereiden we ons systeem en server voor op seizoen 2023 – 2024. De volgende gegevens worden geleegd/ verwijderd:

• Bardiensten
  • Zaalwacht diensten
  • Jurytafel diensten
  • Vervoersdiensten
  • Aangepaste verenigingsdiensten
  • (reserve)scheidsrechters (competitie- en oefenwedstrijden)
  • Reserve diensten (competitie- en oefenwedstrijden)
  • Opgeslagen wedstrijden (competitie- en oefenwedstrijden)
  • Teams geïmporteerd door Sportlink
  • De complete trainingsschema’s (veld en zaal)
  • Opgeslagen competitiedata uit Sportlink (standen, poules, uitslagen, etc.)

We verwijderen geen diensten, wedstrijden en scheidsrechters met een datum na 11 augustus.

Heb je vragen of opmerkingen over deze reset, neem dan voor 11 augustus contact met ons op.