Als teamlid inschrijven op een (verenigings)dienst

Als teamlid kun je je inschrijven op een aangewezen (verenigings)dienst voor jouw team. Lees hier hoe dit werkt en wat het voordeel is.

Als teamlid kun je je inschrijven op een aangewezen (verenigings)dienst voor jouw team. In dit artikel lees je hoe dit werkt en wat het voordeel is.

Hoe schrijf ik me als teamlid in?

1. Ga naar leden.sportclubvrijwilligersmanagement.nl en log in.
2. Ga naar je activiteiten in de toekomst (geplande activiteiten).
3. Klik op een, aan jouw team, aangewezen verenigingsdienst.

Interface voor inschrijven bardienst 15:00-16:30.

4. Klik op de knop ‘Inschrijven’. Hiermee komt de geselecteerde dienst op jouw naam te staan in plaats op die van jouw team en is de dienst bevestigd.

Bardienst bevestigingsscherm met tijdslot en ruiloptie.

Voordeel
Doordat teamleden zich kunnen inschrijven op een, aan hun team aangewezen, (verenigings)dienst zorg je ervoor dat de rest van de vereniging op de hoogte is wie deze dienst gaat uitvoeren. Daarnaast krijgt het ingeschreven lid de dienst op zijn naam te zijn, waardoor dit meetelt voor het totaal uitgevoerde (verenigings)diensten in één seizoen.