Activiteiten bekijken

Leer hoe je je activiteiten kunt bekijken en kunt wisselen tussen de toekomst en het verleden.

In de ledenapplicatie van Sportclub Vrijwilligers Management, kunnen leden van jouw vereniging gemakkelijk inzicht krijgen in hun geplande en eerdere activiteiten. In dit artikel leggen we je uit hoe dat werkt.

De applicatie biedt 2 mogelijkheden: bekijken van eerdere en geplande activiteiten. Je kunt tussen deze 2 wisselen in het menu.

Geplande activiteiten
Bij de geplande activiteiten, zie je alles in de toekomst, van wedstrijden tot bardiensten. Je kunt verschillende diensten bevestigen en inzien. Je kunt filteren op een specifieke verenigingsdienst, door te klikken op ‘Alle activiteiten’. Daarnaast zie je de activiteiten per maand, door te wisselen naar een andere maand, klik je op de huidige maand. Hier kun je een andere maand selecteren.

Eerdere activiteiten
Bij de eerdere activiteiten, zie je alle activiteiten voor vandaag. Je kunt filteren op een specifieke verenigingsdienst, door te klikken op ‘Alle activiteiten’. Daarnaast zie je de activiteiten per maand, door te wisselen naar een andere maand, klik je op de huidige maand. Hier kun je een andere maand selecteren.