SVM Learn nu beschikbaar

Ontdek SVM Learn, de vervanging van onze veelgestelde vragen, voor documentatie over belangrijke zaken binnen de software. Kijk nu op Learn!

SVM Learn gaat onze veelgestelde vragen vervangen! Vanaf vandaag kun je documentatie over Sportclub Vrijwilligers Management op een nieuwe plek vinden: Learn.

We gebruiken de veelgestelde vragen nu voor het beantwoorden van vragen voor nieuwe klanten en niet meer om alle vragen binnen de software te beantwoorden. Om de veelgestelde vragen te vervangen, hebben we nu: SVM Learn.

In SVM Learn voegen we documentatie toe over de belangrijke zaken en configuraties, van uitleg over de Public API tot het importeren van teamdata uit Sportlink. Neem nu een kijkje op Learn en wellicht kom jij wel iets tegen wat je nog niet wist!

De komende periode voegen we steeds meer documentatie toe aan Learn. Mocht je toch nog een vraag hebben waar geen documentatie over beschikbaar is? Neem dan contact met ons op, we leggen het je uit en zullen de documentatie toevoegen.