NIEUW: Ruilen van (verenigings)dienst

Verander het beheer van jouw (verenigings)diensten met onze nieuwe functie! Leden kunnen nu makkelijk ruilen tussen diensten in de ledenapplicatie.

Na de lancering van onze ledenapplicatie in februari 2024, hebben we nu een speciale update! Vanaf vandaag is het mogelijk om te ruilen tussen aangewezen of ingeschreven (verenigings)diensten.

Doordat leden zelf kunnen ruilen tussen met hun diensten, scheelt het nog meer tijd en moeite voor de verantwoordelijke vrijwilligers. Geen gedoe meer met het mailen van wijzigingen, aanpassen in het systeem en publiceren op de website. Alles gaat vanzelf!

Hoe werkt het?
Leden kunnen in de ledenapplicatie inloggen, met hun gekoppelde e-mailadres uit Sportlink. Vervolgens ziet het lid alle aangewezen en/ of ingeschreven diensten staan. Door op een dienst te klikken is er een mogelijkheid om een ruil-link te genereren. Als je deze doorstuurt naar een ander lid, kan hij of zij de ruil gemakkelijk bekijken en accepteren. Lees hier meer over de werking.

Ruilen is direct beschikbaar voor alle verenigingen en binnenkort volgen er meer instellingen om jouw vereniging meer controle te geven over de mogelijkheden binnen de ledenapplicatie. Stay tuned!