Beschikbare shortcodes

Onze WordPress Plugin biedt verschillende shortcodes om data uit Sportclub Vrijwilligers Management te tonen.

In de WordPress Plugin bieden we verschillende shortcodes aan om data te tonen. Mocht je een bepaalde shortcode missen, stuur deze dan in via onze wensenlijst.

NaamShortcodeBeschrijving
Zaalwachtsvm-attendant-shiftsTabel voor het tonen van toekomstige zaalwachten.
Bardienstsvm-bar-shiftsTabel voor het tonen van toekomstige bardiensten.
Jurytafelsvm-jurytableTabel voor het tonen van toekomstige jurytafeldiensten.
Vervoersvm-transportersTabel voor het tonen van toekomstige vervoersdiensten.
Aangepaste dienstsvm-service-shifts service=”{{naamAangepastDienst}}”Tabel voor het tonen van toekomstige aangepaste diensten. Verander {{naamAangepastDienst}} naar de naam van jouw aangepaste dienst.
Scheidsrechterssvm-refereesTabel voor het tonen van toekomstige thuiswedstrijden met scheidsrechters.
Oefenwedstrijdensvm-practice-matchesTabel voor het tonen van toekomstige oefenwedstrijden.
Teamindelingensvm-teamsTabel voor het tonen van alle teams en teamleden en stafleden.
Trainingsschemasvm-training-scheduleTabel voor het tonen van de trainingstijden.
Programmasvm-programTabel voor het tonen van toekomstige wedstrijden.
Uitslagensvm-resultsTabel voor het tonen van alle uitslagen.
Standensvm-standingsTabel voor het tonen van alle standen.
Commissiessvm-committeesTabel voor het tonen van alle commissie en de leden.