NIEUW: Teams indelen voor verenigingsdiensten

Optimaliseer je vrijwilligersbeheer met onze innovatieve feature: vereenvoudigd team indelen voor verenigingsdiensten, waardoor je moeiteloos teams kunt toewijzen en tevreden vrijwilligers kunt verwelkomen!

Hey sportclubbeheerders! We zijn super enthousiast om onze nieuwste feature te introduceren: het indelen van teams voor verenigingsdiensten. Dit geweldige systeem maakt het toewijzen van teams aan verschillende taken een fluitje van een cent, waardoor jullie vrijwilligersbeheer een stuk gemakkelijker wordt.

Hoe het werkt:

1. Kies de dienst die je wilt indelen, zoals bardiensten of zaalwacht.
  2. Kies in de handmatige selectie een team uit, zoals de A1 of Senioren 3.
  3. En voilà! Naar iedere speler in het team wordt automatisch een mailtje verzonden.

Informatie over het instellen van de bijbehorende emails vind je hier.