NIEUW: Pushmeldingen naar je leden

Met pushmeldingen zijn je leden direct op de hoogte als ze worden aangewezen voor een verenigingsdienst. Nooit meer een afwezige vrijwilliger!

We hebben weer een nieuwe grote update: pushmeldingen! Deze functie is ontworpen om vrijwilligers en clubleden beter verbonden en geïnformeerd te houden.

Wat zijn pushmeldingen?
Pushmeldingen zijn korte berichten die naar de mobiele apparaten van gebruikers worden gestuurd, zelfs als de app of browser niet actief is. Deze meldingen verschijnen op het scherm van een smartphone of tablet en trekken direct de aandacht van de ontvanger. Denk aan meldingen zoals “Herinnering: Je hebt morgen een vrijwilligersdienst bij de kantine om 10:00 uur” of “Jouw team is aangewezen als scheidsrechter!”.

Hoe werken pushmeldingen?
Onze nieuwe pushmeldingen zijn naadloos geïntegreerd in de ledenapplicatie van Sportclub Vrijwilligers Management. Zodra een lid voor het eerst naar de ledenapplicatie gaat, krijgt hij of zij de vraag om meldingen te accepteren.

Met de nieuwe pushmeldingen wordt het beheren van vrijwilligerswerk en clubactiviteiten eenvoudiger en efficiënter dan ooit tevoren. Probeer deze nieuwe feature vandaag nog en ervaar zelf het verschil. Heeft je vragen of feedback? Ons ondersteuningsteam staat klaar om u te helpen.