NIEUW: meer inzicht door iemand afwezig te melden

Met onze nieuwe feature kunnen administrators eenvoudig leden afmelden voor verenigingsdiensten, waardoor het beheer van taken in sportverenigingen vereenvoudigd wordt.

Sportverenigingen draaien op vrijwilligers, en het coördineren van taken zoals het fluiten van wedstrijden, bardiensten draaien en zaalwacht kan een uitdaging zijn. Maar als je alle taken binnen de vereniging eerlijk kun verdelen, draag je de moeite met z’n allen.

Toch komen sommige leden niet opdagen voor hun diensten, dat is erg jammer. Door meer inzicht hierin te krijgen, kun je iemand hierop aanspreken of het gesprek aangaan. Met onze nieuwe feature kunnen administrators nu leden afwezig melden voor taken die ze niet hebben kunnen uitvoeren. Laten we eens kijken hoe dit werkt.

Pop-up notificatie

Om deze feature gebruiksvriendelijk te maken, hebben we een handige pop-up notificatie toegevoegd. Wanneer je op het kruisje naast iemands naam klikt in de lijst van verenigingsdiensten, verschijnt er een venster waarin je de afwezigheid kunt bevestigen. Dit maakt het proces nog intuïtiever.

Het afwezig melden van leden (of ouders / verzorgers) is nu beschikbaar voor de volgende diensten:

• Scheidsrechters
  • Scheidsrechters in oefenwedstrijden
  • Zaalwacht
  • Bardienst
  • Jurytafel
  • Aangepaste verenigingsdiensten

Probeer het uit!

Als jouw sportvereniging nog geen gebruik maakt van “Sportclub Vrijwilligers Management,” neem dan nu contact met ons op om te ontdekken hoe deze nieuwe feature het beheer van verenigingsdiensten eenvoudiger maakt. Met minder administratieve rompslomp en meer efficiëntie, kun je je richten op wat echt belangrijk is: sport en plezier. Samen kunnen we jouw sportvereniging nog succesvoller maken.