NIEUW: importeer het programma zonder Club.Dataservice

Liever kosten besparen om de Club.Dataservice module van Sportlink? Dat kan! Lees hier meer over deze functie.

Vanaf vrijdag 17 november is het mogelijk om je competitie programma te importeren aan de hand van een .csv bestand uit Sportlink. Hierdoor heb je geen Club.Dataservice module nodig. Dit bespaart aanzienlijk op de kosten (voor onze software).

Hoe werkt het?
Je kunt de Club.Dataservice module uitschakelen in Sportclub Vrijwilligers Management. Hierdoor komt de functie om het programma te importeren beschikbaar. Aangezien het programma nu niet meer automatisch kan updaten, is het belangrijk dat je regelmatig een nieuw bestand upload. Zo worden de wijzigingen in wedstrijden en tijden meegenomen.

Belangrijk om te weten
Het is (voor nu nog) niet mogelijk om de uitslagen en standen te importeren. Hierdoor kun je geen gebruikmaken van deze functies op je website (WordPress Plugin & Public API). Het (oefen)programma kun je wel gemakkelijk tonen.

De functie is nu beschikbaar, ben jij geïnteresseerd in onze software, maar vond je de kosten te hoog? Dan is dit de oplossing! Vraag nu een demo aan.