Handbal: Nieuwe sport in Sportclub Vrijwilligers Management

Beheer eenvoudig vrijwilligers voor handbalclubs in Sportclub Vrijwilligers Management. Organiseer trainingen, regel je scheidsrechter en meer.

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we handbal hebben toegevoegd als nieuwe sport in onze applicatie! Dit zal zeker niet de laatste sport zijn die we toevoegen, maar naast korfbal wel de tweede.

Waarom handbal?

Handbal is een dynamische en snelgroeiende sport die in heel Nederland steeds populairder wordt. Met de toevoeging van handbal in onze applicatie willen we inspelen op de behoeften van handbalclubs die vrijwilligerswerk efficiënt willen beheren. Of het nu gaat om het coördineren van scheidsrechters, het organiseren van toernooien of het beheren van kantinediensten, onze applicatie biedt de perfecte oplossing.

Wat betekent dit voor jouw club?

Als jouw club handbal speelt, kun je nu al je vrijwilligers eenvoudig beheren via ons platform. Van het inplannen van trainingssessies tot het aanmaken van evenementen en het monitoren van de inzet van vrijwilligers, alles is mogelijk. Onze gebruiksvriendelijke interface zorgt ervoor dat je snel aan de slag kunt, zonder ingewikkelde instellingen of langdurige leerprocessen.

Wil je met jouw handbalvereniging een demo zien om onze applicatie? Vraag dan direct een demo aan!