Wanneer worden pushmeldingen verzonden?

Sportclub Vrijwilligers Management stuurt verschillende pushmeldingen, maar wanneer wordt nou welke pushmelding verzonden?

Pushmeldingen die verzonden worden door Sportclub Vrijwilligers Management worden allemaal in een wachtrij gezet en op een specifiek moment verzonden. Lees hier wanneer welke pushmelding verzonden wordt.

Aanwijs pushmelding
De aanwijs pushmelding wordt verzonden op de volgende dag na aanwijzing. Indien je een lid op maandag aanwijst voor een verenigingsdienst, wordt de pushmelding op deze dag om 08:00 in de ochtend verzonden.

Herinnering pushmelding
De herinnering pushmelding wordt verzonden op ingestelde aantal dagen voorafgaand aan de verenigingsdienst. Indien een lid op zaterdag een verenigingsdienst heeft en je hebt ingesteld dat de herinnering 3 dagen vooraf verzonden moet worden, wordt de pushmelding op woensdag om 08:00 in de ochtend verzonden.