Wanneer worden e-mails verzonden?

Sportclub Vrijwilligers Management stuurt verschillende e-mails, maar wanneer wordt nou welke e-mail verzonden?

E-mails die verzonden worden door Sportclub Vrijwilligers Management worden allemaal in een wachtrij gezet en op een specifiek moment verzonden. Lees hier wanneer welke e-mail verzonden wordt.

Nieuwsbrief
Nieuwsbrieven kun je zelf plannen, hier kun je een specifieke datum uitkiezen. De nieuwsbrief wordt dan op deze dag verzonden om 08:00 in de ochtend. Al deze e-mails worden in een wachtrij verzonden, het zou dus kunnen dat het eerste lid de nieuwsbrief ontvangt om 08:00 en het laatste lid in de wachtrij om 08:10.

Aanwijs e-mail
De aanwijs e-mail wordt verzonden op de volgende dag na aanwijzing. Indien je een lid op maandag aanwijst voor een verenigingsdienst, wordt de e-mail op deze dag om 04:00 in de nacht verzonden.

Herinnering e-mail
De herinnering e-mail wordt verzonden op ingestelde aantal dagen voorafgaand aan de verenigingsdienst. Indien een lid op zaterdag een verenigingsdienst heeft en je hebt ingesteld dat de herinnering 3 dagen vooraf verzonden moet worden, wordt de e-mail op woensdag om 04:00 in de nacht verzonden.