Ruilen van (verenigings)dienst

Leden kunnen gemakkelijk hun (verenigings)dienst ruilen met een ander lid. Lees hier hoe ze een ruil-link kunnen aanmaken.

In de ledenapplicatie van Sportclub Vrijwilligers Management, kunnen leden van jouw vereniging gemakkelijk ruilen tussen diensten! In dit artikel leggen we je uit hoe dit werkt.

1. Ga naar leden.sportclubvrijwilligersmanagement.nl en log in.

2. Bij ‘geplande activiteiten’ selecteer je de dienst die je wilt ruilen. Let op: je kunt alleen ruilen met verenigingsdiensten, niet als speler, coach of reserve.

3. Klik op ‘ruilen’, en ontstaat een ruil-link. Deze kun je doorsturen naar het lid met wie je wilt ruilen.

4. Als een ander lid jouw ruil-link heeft geopend, krijg hij/ zij een bevestiging van de dienst te zien. Hier kan de ruil worden geaccepteerd of geweigerd.

5. Na het accepteren is de dienst overgedragen aan het andere lid. De ruil-link is niet meer beschikbaar.