Ouders / verzorgers importeren uit Sportlink

In dit artikel leggen we uit hoe je ouders / verzorgers kunt importeren naar Sportclub Vrijwilligers Management.

Door ouders / verzorgers te importeren kun je deze aanwijzen voor verschillende diensten binnen jouw vereniging. In dit artikel leggen we je uit hoe je deze kunt importeren uit Sportlink.

Je kunt gemakkelijk ouders / verzorgers importeren via Sportlink. Dit doe je op dezelfde manier als het importeren van ‘gewone’ leden vanuit Sportlink. De handleiding hiervoor kun je hier vinden.

Nadat je een nieuwe import hebt gedaan, worden de ouders / verzorgers automatisch bij de relevante leden toegevoegd. Dit kun je zien in het profiel van jouw leden. Na de import, kun je de ouders / verzorgers direct aanwijzen voor verschillende verenigingsdiensten, door te zoeken in de handmatige selectie.