Bevestigen van een (verenigings)dienst

Leer hoe leden hun toegewezen diensten in onze ledenapplicatie bevestigen.

Je kunt een aan jouw toegewezen (verenigings)dienst bevestigen in de ledenapplicatie. In dit artikel leggen we je uit hoe dit werkt en wat het voordeel hiervan is.

Hoe bevestig je een dienst?

1. Ga naar leden.sportclubvrijwilligersmanagement.nl en log in.
2. Klik op een niet bevestigde dienst in de toekomst. Deze is te herkennen aan de tekst ‘Niet bevestigd’ met een gele achtergrond.

Scherm gebruikersinterface voor bardienstrooster bevestiging.

3. Er staat nu een knop met ‘Bevestigen’. Door hierop te klikken bevestig je de dienst en verdwijnt de ‘Niet bevestigd’ tekst.

Schermafbeelding van bardienstrooster met ruiloptie.

Voordelen
Door leden hun aangewezen diensten te bevestigen, weet je als vrijwilligers coördinator dat het lid op de hoogte is van de aanwijzing en hoef je je niet druk te maken over ‘no-shows’. In de administratie-omgeving van Sportclub Vrijwilligers Management kun je zien als een lid de dienst heeft bevestigd.