Beschikbare filter parameters

Je kunt de shortcode manipuleren met verschillende filter parameters. Lees hier hoe dit in z'n werking gaat en hoe je het kunt gebruiken.

In de WordPress Plugin bieden we meerdere mogelijkheden aan bepaalde data uit de tabellen te kunnen filteren. Hier leggen we je uit wat alles betekent.

NaamParameterBeschrijving
Locatie: uitlocation=”away”Met deze parameter kun je kiezen om alleen uitwedstrijden te tonen.
Locatie: thuislocation=”home”Met deze parameter kun je kiezen om alleen thuiswedstrijden te tonen.
Veldtype: binnenfield-type=”indoor”Met deze parameter kun je kiezen om alleen binnen wedstrijden te tonen.
Veldtype: buitenfield-type=”outdoor”Met deze parameter kun je kiezen om alleen buitenwedstrijden te tonen.
Specifiek teamteamid=”TEAMID”Met deze parameter kun je één specifiek team invullen om getoond te worden, alle overige data wordt dan niet getoond. Je kunt het “TEAMID” uit de URL halen. Ga hiervoor in Sportclub Vrijwilligers Management naar het team dat je wilt tonen (via teamindeling) en kopieer het ID uit de URL, bijvoorbeeld: c64eba75-c44e-4b28-8b0d-6b720d1151bb.
Type klasse: alleslevel-type=”all”Door deze parameter te gebruiken, toon je alle wedstrijden.
Type klasse: wedstrijdklasselevel-type=”competitive”Door deze parameter te gebruiken, toon je alleen wedstrijden in de wedstrijdklasse.
Type klasse: amateurklasselevel-type=”amateur”Door deze parameter te gebruiken, toon je alleen wedstrijden in de breedteklasse.