Beschikbare datum parameters

Je kunt de shortcode manipuleren met verschillende datum parameters. Lees hier hoe dit in z'n werking gaat en hoe je het kunt gebruiken.

In de WordPress Plugin bieden we meerdere mogelijkheden aan om verschillende datums te tonen. Hier leggen we je uit wat alles betekent.

NaamParameterBeschrijving
Specifiekdate=”01-01-2000″Met deze parameter kun je een specifieke datum weergeven van diensten of wedstrijden. Vervang “01-01-2000” met jouw datum.
Aantal wekendate=”X-weeks”Met deze parameter kun je een specifiek aantal weken tonen van diensten of wedstrijden. Vervang “X” met het aantal weken vooruit die je wilt tonen. Let op: de huidige week telt ook mee!
Volgendedate=”next”Met deze parameter kun je de eerstvolgende dienst of wedstrijd tonen. Let op: vandaag telt ook mee!
Volgende dagdate=”next-day”Met deze parameter kun je de eerstvolgende dag met diensten of wedstrijden tonen. Let op: vandaag telt ook mee!