API-token

Leer hoe je jouw API-token in Sportclub Vrijwilligers Management kunt vinden en gebruiken.

Je API-token kun je vinden in je Sportclub Vrijwilligers Management onder Tools. Volg deze stappen om je API-token te verkrijgen:

1. Log in op je Sportclub Vrijwilligers Management-account.
  2. Klik op ‘Tools’ en daarna op ‘API’.
  3. Navigeer naar de sectie ‘API koppeling’.
  4. Hier vind je je API-token. Het is meestal een lange reeks alfanumerieke tekens. Kopieer dit token naar een veilige plek, want je hebt het nodig om toegang te krijgen tot de Sportclub Vrijwilligers Management Public API.

Onthoud dat je API-token gevoelige informatie is, vergelijkbaar met een wachtwoord. Deel het niet met ongeautoriseerde personen en bewaar het op een veilige plaats. Als je ooit denkt dat je API-token is gecompromitteerd, kun je contact opnemen met onze ondersteuning om het te resetten.